Påsken er over og våren nærmer seg. Plutselig er det 17. mai der bygg skal skinne om kapp med...
Renhold
Vi har et bredt utvalg kvalitetsleverandører som står klar til å levere renhold og vask til din bedrift, enten du bor i Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger - ja, egentlig over hele landet.
Enkelt innkjøp
Få raskt tilbud fra flere renholdsleverandører slik at du kan velge den som passer deg best.
Full kontroll
Få full kontroll over hva du betaler, avtaler, dokumenter og kommunikasjon gjennom vår digitale platform.
Trygge tjenester
Vi har standardisert avtaler og vilkår og prekvalifisert leverandørene våre for å skape trygghet for deg.
FÅ PRIS PÅ SEKUNDER
Innendørs renhold
Godt renhold bidrar til lavere sykefravær, bedre trivsel og forlenger lokalets levetid. Få tilbud på fast innendørs renhold av kvalitetsleverandører. Vår prisrobot gir deg tilbud på sekunder.
Borettslag og sameier
Enkel pakke:
- Tilgjengelige gulvoverflater rengjøres
Standard Pakke:
- Alt i enkel pakke
- Glassfelter i inngangsdøre rengjøres innvendig og utvendig. Dersom det er vinduer i tilknytning til inngangsdør rengjøres disse 2 ganger i året
- Dørblader tilhørende fellesareal rengjøres dersom det er behov, gjelder ikke dører til egne seksjoner
- Rekkverk i trappeoppganger i fellesareal rengjøres
- Matter løftes, ristes, vaskes under og legges på plass igjen
- Standard matte (85x150) skiftes etter ønsket frekvens. Forutsetter at matter er inkludert i avtalen.
- Regnjøring av karmer og flekkfjerning på glass
- Vegger, speil og kontrollpanel i heis rengjøres
- Flekker på vegger opp til 180 cm skal fjernes, så langt det lar seg gjøre
- Heisdører rengjøres
- Postkassestativ, karmer og listverk støvtørkes og rengjøres dersom det er flekker
- Riller i heisdørene støvsuges
Butikker og tilsvarende lokaler
KONTOR
- Håndtak rengjøres
- Søppel tømmes, nye poser settes i ved behov
- Gulv moppes
- Frie flater på skrivebord, bord, vinduskarmer o.l. avstøves og rengjøres
- Flekker på vegger, dører o.l. fjernes.
BUTIKKLOKALE
- Pantemaskin avstøves og flekker fjernes
- Renhold av gulv med vaskemaskin
- Søppel tømmes, nye poser settes i ved behov
- Moppe langs kanter der maskin ikke kommer til
SPISEROM
- Søppel tømmes, nye poser settes i
- Håndtak rengjøres
- Gulv moppes
- Frie flater på disk, bord, vinduskarmer avstøves og rengjøres
- Flekker på vegger, dører o.l. fjernes
TOALETTER
- Gulv moppes
- Håndtak rengjøres
- Klosett og servanter rengjøres
- Lysarmatur, speil og dispensere rengjøres
- Etterfyll dispensere, papir mm.
- Søppel tømmes, nye poser settes i
LAGER/KJØLEROM
-
- Maskinrenhold av gulv i gåsonen
Utleier kontorbygg
Enkel pakke:
- Tilgjengelige gulvoverflater rengjøres
- Matter støvsuges
Standard Pakke:
- Alt i enkel pakke
- Glassfelter i inngangsdøre rengjøres innvendig og utvendig. Dersom det er vinduer i tilknytning til inngangsdør rengjøres disse 2 ganger i året
- Dørblader tilhørende fellesareal rengjøres dersom det er behov, gjelder ikke dører til egne seksjoner
- Rekkverk i trappeoppganger i fellesareal rengjøres
- Matter leveres av underleverandør til avtalt frekvens, dersom dette er i avtalen
- Matter løftes, ristes, vaskes under og legges på plass igjen
- Regnjøring av karmer og flekkfjerning på glass
- Vegger, speil og kontrollpanel i heis rengjøres
- Flekker på vegger opp til 180 cm skal fjernes, så langt det lar seg gjøre
- Heisdører rengjøres
- Postkassestativ, karmer og listverk støvtørkes og rengjøres dersom det er flekker
- Riller i heisdørene støvsuges
Leietaker kontorbygg
Enkel pakke:
- Tilgjengelige gulvoverflater rengjøres
- Matter støvsuges
Standard pakke:
- Alt i enkel pakke
- Vaske bord og stoler på kjøkken
- Rengjøring av kjøkkenutstyr
- Flekkfjerning på dørkarmer,dørhåndtak og lysbrytere
- Støvtørk tilgjenglige flater opp til 180 cm
- Mikrobølgeovn, komfyr og oppvaskmaskin rengjøres på utsiden
- Vaske bord og pulter
- Tømme søppel (med forbehold om tilgang til container)
- Vaske servant og armatur på kjøkken og bad
- Vaske speil og glassdører
- Samle oppvask og sette det i oppvaskmaskin
Annet renhold
Vi tilbyr et stort utvalg av renholdstjenester til alle slags bedrifter, borettslag og sameier.
Rengjøring av fasade
Fasader kan over tid bli utsatt for sur nedbør, støv og skitt. Vi anbefaler derfor regelmessig rengjøring av fasaden slik at den holder seg fin.
Rengjøring av vinduer
Støv, smuss og sur nedbør fører til at vinduene blir skitne. Bestill fast rengjøring på ditt bygg for å holde vinduene rene.
Boning av gulv
Rens av takrenner
Tepperens
Få et bedre inneklima i lokalene med grundig tepperens. Fint støv samles opp i teppene som kan bidra til at personer med astma og luftveisplager får verre plager.
Møbelrens
Annen rengjøring
Velg denne om de over ikke passer! Beskriv jobben du vil ha gjort og vi sender den til relevante kvalitetsleverandører.
Ofte stilte spørsmål
Hvordan fungerer det med fakturering?
Faktura sendes fra oss, Really! AS. Vi tar oss av resten og betaler til leverandør.
Hvordan prekvalifiserer Really! leverandørene?
Vår innkjøpsavdeling prekvalifiserer ved at vi kontrollerer at leverandørene har de sertifiseringer som behøves, vi kontrollerer også at de betaler tariff og at de har tilstrekkelig likviditet.
Hvem kontakter jeg dersom jeg er misfornøyd eller veldig fornøyd, selvsagt?
Klager, skryt og annen kommunikasjon gjøres enkelt gjennom Din side. Her vil du også kunne bestille ad-hoc oppdrag.
Trenger jeg gjøre noe etter at jeg har signert avtalen?
Du trenger ikke gjøre noe etter at du har signert avtalen. Valgte leverandør kontaker deg for å avtale oppstartsmøte, og Really! tar seg av alt annet.
Kan jeg bytte pakkeinnhold i eksisterende avtale?
Det gjøres enkelt ved å henvende seg til oss. Etter hvert så kan du gjøre dette via Control!
Hvordan beregner jeg areal for renhold?
Du finner arealet i leieavtalen eller i dagens avtale. Du kan også finne areal ved å kontakte utleier eller gårdeier.
Må jeg si opp eksisterende avtale eller gjør dere det?
Du må si opp avtalen du har inngått utenfor Really!-universet. Vi tar oss av dette dersom du skulle ønske å bytte ut en leverandør du har kommet i kontakt med gjennom Really! til en annen Really!-leverandør.
Hva skjer dersom jeg har registrert feil når jeg bestilte?
Leverandør kontrollerer input ved oppstart, eventuelle feil registreres og vi sørger for korrigering av input.
Må jeg opprette bruker for å bestille tjenester?
Ja, du må opprette bruker. Dette er fordi du vil få tilgang til Control hvor du har alle tilbud, kontrakter og servicerapporter lagret automatisk. Du vil også kunne kommunisere med din leverandør og enkelt bestille ad-hoc oppdrag.
Hvor mange brukere kan vi ha på samme organisasjonsnummer?
Du kan ha så mange brukere du vil. Det kommer altså an på din egen organisering.
Er det bindingstid på avtalen, i så fall hvor lang?
Alle avtaler formidlet gjennom Really! har ingen bindingstid, men tre (3) måneders gjensidig oppsigelsestid. Dette for å gi alle tilstrekkelig forutsigbarhet, uten at man er låst for lenge til en mast man ikke ønsker.
Hvem blir min avtalepart?
Really! AS blir din avtalepart. Vi har rammeavtale med leverandør og håndterer det formelle opp mot dem.
Kan jeg kjøpe tjenester på vegne av andre enn mitt eget selskap?
Ja, det gjøres enkelt i bestillingsløpet, her oppgir du organisasjonsnummer og fakturaadresse som ønsket. En god løsning dersom du er forvalter og bestiller for et eiendomsselskap.
Lurer du på noe?
Vi har alt fra borretslag til større eiendomsselskap og forvaltere som kunder - se hvordan vi gjør hverdagen deres enklere og kutter kostnadene deres.